7 תשובות
אם הוא יכול לשכב איתך הוא גם יכול לסלוח לך. זה לא קשר בריא עדיף או לתקן או שתתנתקו אל תאכלי את עצמך סתם. אין מצב שאמרת לו דבר כזה נורא אם הוא עדיין נשאר ועושה לך רגשות אשם כבר חודשיים ואת רודפת אחריו ומראה לו אכפתיותאם האמון לא חזר הוא לא יחזור. אם הוא שכב איתך בלי לסלוח לך ולתקן את הזוגיות זה חוסר כבוד
שואל השאלה:
אני לא יודעת כבר מה לחשוב..
הוא לא ניסה לשכנע אותי לשכב. פשוט שישבנו ודיברנו הוא אמר לי שהתגעגע להתנהגות שלי שאני עצבנית וחפרנית ומתנהגת כזה כמו ילדה לידו והוא פשוט מת על זה ואז משום מקום שאל אותי אם הוא יכול לנשק אותי ובאיזשהו שלב פשוט השתיק אותי ונישק אותי
אנונימית
בכנות סתם נשמע כאילו הזרים אותך. אם הוא באמת מתגעגע אלייך שיהיה גבר ויחזיר אותך אליו באמת. בשבילך נתקי איתו קשר. אין טעם לרדוף אחרי משהו שלא תתפסי, ניסית.
מה זה לשכב איתך כן ולסלוח לך לא? דפוק.
או שתסבירי לו את המצב או שתחתכי, אבל באמת שאין טעם לאכול עליו כאפות
זה לא נשמע לי עדיף. קודם כל את לא באמת רצית לשכב איתו, את באת לשם בשביל לדבר. געגוע? בטח שיהיה בייחוד אם ממשיכים לדבר. זה דברים שצריך להתגבר עליהם, אי אפשר להתחמק. ואם הוא לא רוצה זוגיות הוא משחק בך אני חושבת שתעזבי. את בטוחה שאת מוכנה לזה בכלל?
שואל השאלה:
אוף נמאס לי כבר
אנונימית
שמעי מה שהיה היה את לא יכולה לשנות אבל את יכולה לנסות לגרום לו לסמוך עליך שוב זה מאוד חשוב כי אם הוא איבד את האמון בך והוא באמת חשוב לך כל כך תעשי הכל בשביל לזכות בו חזרה