6 תשובות
ראיתי חצי כי חזרתי מעבודה
כןכן
פאולה מדהימה.
והסרט עצמו מדהים מרגש ומלמד
פאולה מדהימה.
והסרט עצמו מדהים מרגש ומלמד
שואל השאלה:
הוא מרגש? שווה צפייה?
הוא מרגש? שווה צפייה?
אנונימית
תראיי
יש שם מלא בנות שונות שכל אחת מדברת על איך היא מרגישה ואיך החוסר ביטחון עצמי נוגע אליה ומתבטא אצלה, ואיך הסביבה מעירה
ויש שם ילדה בת 12 מהממת וכלכך בוגרת אמלה
וכולן שם נסיכות יפייפיות
תראי אפשר ללמוד מזה הרבה וזה בהחלט מרגש
יש שם מלא בנות שונות שכל אחת מדברת על איך היא מרגישה ואיך החוסר ביטחון עצמי נוגע אליה ומתבטא אצלה, ואיך הסביבה מעירה
ויש שם ילדה בת 12 מהממת וכלכך בוגרת אמלה
וכולן שם נסיכות יפייפיות
תראי אפשר ללמוד מזה הרבה וזה בהחלט מרגש
שואל השאלה:
ילדה בת 12 ? אני בשןק שהיא הסכימה
ילדה בת 12 ? אני בשןק שהיא הסכימה
אנונימית
זהוו היא באמת כלכך בוגרת מדברת לעיניין ומהמם
אחר כך גם צירפו את אמא שלה, ואמא שלה גם שיתפה על הדימוי עצמי ומה שהיה לה בילדות עם זה, ואיך מה שהיה ואיך שהיא הייתה בילדות מתבטא עכשיו בגישה שלה לעיניין עם הבנות שלה
מקסימות באמת
אחר כך גם צירפו את אמא שלה, ואמא שלה גם שיתפה על הדימוי עצמי ומה שהיה לה בילדות עם זה, ואיך מה שהיה ואיך שהיא הייתה בילדות מתבטא עכשיו בגישה שלה לעיניין עם הבנות שלה
מקסימות באמת