4 תשובות
מזלט
בראשית עולם
והמון מזל טוב!!
והמון מזל טוב!!
האמת שאני בונה על שיר חופה שלי של השיר "איך אפשר שלא" למרות שיש עוד מלא זמן
אין בחירה יותר טובה מזאת.
אין בחירה יותר טובה מזאת.
קודם כל, מזל טוב!
ועכשיו לשאלה. את האמת, אני לא מכירה הרבה שירים בעברית וגם הרבה זמן לא הייתי בחתונה.
אם אני הייתי מתחתנת עכשיו הייתי רוצה שהשיר בחופה שלי יהיה שיר שיזכיר לי את הבחור שאיתו אני מתחתנת, שיר שיזכיר רגעים משותפים, שיר שאת שומעת אותו והוא ישר קופץ לך לראש
זה יהיה הכי מרגש לדעתי. בכל מקרה, אנשים פה אומרים "בראשית עולם", כנראה שזה שיר טוב לחופה
ועכשיו לשאלה. את האמת, אני לא מכירה הרבה שירים בעברית וגם הרבה זמן לא הייתי בחתונה.
אם אני הייתי מתחתנת עכשיו הייתי רוצה שהשיר בחופה שלי יהיה שיר שיזכיר לי את הבחור שאיתו אני מתחתנת, שיר שיזכיר רגעים משותפים, שיר שאת שומעת אותו והוא ישר קופץ לך לראש
זה יהיה הכי מרגש לדעתי. בכל מקרה, אנשים פה אומרים "בראשית עולם", כנראה שזה שיר טוב לחופה
אנונימית
באותו הנושא: