למה אנשים מאשימים את נוגה ארז בגלל תרגום שגוי ובגלל שהם לא צפו בראיון המלא?
הודות לישראל בידור, כל הארץ עכשיו "נוגה ארז עוכרת ישראל" וכל זה. אבל, צפיתם בכלל בראיון?
מה שהיא אמרה זה בכלל: "ה BDS עשו עבודה ענקית בלהסב את תשומת ליבם של אנשים לסכסוך, אבל הייתי רוצה שכל המאמץ, הזמן ויחסי הציבור היו מושקעים בדיאלוג וחיבור, בגלל שיש כל כך הרבה אנשים בשני הצדדים שרוצים את זה. הממשלה לא תעשה את זה, זה מאוד קשה לעשות את זה מבפנים, וה BDS רק מעמיקים את זה יותר". אנשים שיודעים אנגלית, אפילו בסיסית, יבינו שישראל בידור סתם עצלנים שלא צפו בכלל בראיון המלא וסתם תרגמו לא נכון. יום טוב שיהיה לכם :)