2 תשובות
אין הרבה מה לעשות בעיר.
יש את קניון לב שאין מה לעשות בו, קניון חוצות שהדבר היחידי שיש שם מעניין זה באולינג
יש את קניון גירון שהוא דיי נחמד
את המרינה ששם הרוב זה מסעדות, כמה חנויות בגדים וקולנוע והים ליד
וזהו בעיקרון
יש את קניון לב שאין מה לעשות בו, קניון חוצות שהדבר היחידי שיש שם מעניין זה באולינג
יש את קניון גירון שהוא דיי נחמד
את המרינה ששם הרוב זה מסעדות, כמה חנויות בגדים וקולנוע והים ליד
וזהו בעיקרון
שום דבר, תברחי כל עוד נפשך בך.
באותו הנושא: