4 תשובות
מקווה מאוד שלא
שואל השאלה:
מדברים על זה רק בדיונים פנימיים של מערכת הביטחון פשוט ראיתי דיווח בחמל על זה ונבהלתי אם זה ייתפתח בטח ישימו את זה בחדשות
אנונימית
מאז הפיצוץ שהיה בנמל ביירות בלבנון אם אני לא טועה שהיה לפני שנה המצב המשיך להידרדר ככול הנראה גם לפני הפיצוץ המצב בלבנון היה רע והפיצוץ רק החמיר את המצב עוד יותר
מה איפה? אמלה מתי דיברה על זהה