11 תשובות
ממש לא,זה סבבה לגמרי
לא, אני כמעט מזמינה רק את זה ולפעמים אני מזמינה רק קולה.
לגבי כמה זה עולה זה תלוי בגודל... מקסימום 33 (אם את מזמינה את שתיהם ענק)
שואל השאלה:
כבר מצאתי תודה:))
לא מביך בכלל.
ועל השאלה השניה, זה תלוי מה הגדלים כי יש כמה.
מה מביך בזה
כן
אנונימי
למה שזה יהיה מביך
שואל השאלה:
סתמי
לא
ותלוי מה הגודל של הציפס
לא תאמת גם לא ממש אכפת להם הם עושים את העבודה שלהם ושוכחים מה הם עשו כל היום במילא
ממש לא,
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את מקדולנדס),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול, ובתאבוןן.
אנונימי