5 תשובות
3
לא כואב כל כך הזריקה יותר כואבת מהתהליך וההרגשה של אחרי זה גם לא נעימה
תלוי כמה קרוב לשורש(כמה עמוק), בגדול נותנים זריקה(לא מורגשת) לחנייכים, מחכים איזה כמה דק שיאלחש את המקום, וזהו. עושים סתימה והיא לא מורגשת
לא כואב בכלל
לא כואב בכלל
לפחות לי
לפחות לי
באותו הנושא: