5 תשובות
סקייטבורד ניצחי
אנונימית
log horizon
pandora hearts
owari no seraph
pandora hearts
owari no seraph
שואל השאלה:
וואי log horizon זה טוב התחלתי
וואי log horizon זה טוב התחלתי
אנונימי
קל יש מלא
תלתן שחור - אנימה ממש ממש ממש ממש ממש ממש טובה
קוטל השדים
אל הנצח שלך - מאסטרפיס.
מחברת המוות - נחשב שונן אבל לא הייתי קורא לזה שונן בכל מקרה אחלה אנימה
אם אתה רוצה עוד דבר איתי
תלתן שחור - אנימה ממש ממש ממש ממש ממש ממש טובה
קוטל השדים
אל הנצח שלך - מאסטרפיס.
מחברת המוות - נחשב שונן אבל לא הייתי קורא לזה שונן בכל מקרה אחלה אנימה
אם אתה רוצה עוד דבר איתי
דרך אגב לוג הוריזון אנימה נחמדה אבל זה לא שונן
באותו הנושא: