12 תשובות
זה יפה מילהה!
איפה את עושה?
וואיי הם מהממות והם לא עבות בכלל
לא, הן יפות ומסודרות (:
הן יפות
הם עבות, אבל מהסוג גבות שהן עבות ומושלמות אייזהה מסודרות הן באמת שזה יפה:))
אנונימי
וואוו הן ממש יפות לך בחיים שלך אל תורידי מהעובי שלהן!
כן הן עבות, אבל זה ממש מחמיא לך:)
ישלך גבות מושלמות! זה לא כזה עבה זה ממש יפהה רציני עבה מידי זה לא יפה אבל אצלךך זה אחדד המושלמיםם רציני שבאלי גם:)
הגבות שלך לא עבות מדי והן מסודרות
אין לך גבות עבות בכלל, להיפך, יש לך גבות ממש יפות והעובי שלהן הוא מצוין.
כן אבל זה יפה לך לדעתי