5 תשובות
הייתי מחזירה באותו מטבע
לא הייתי רוצה להציק לבן אדם שלא רוצה
כן הייתי אני עשיתי את זה הרבה פעמים והרגשתי לפעמים הקלה שהתנתקתי
אני חושבת שכדאי
לא הייתי עושה משהו מיוחד
הקשר היה פשוט מתנתק מעצמו כי למה שאתאמץ בשביל בן אדם שלא מתאמץ בשבילי
אנונימי
תיארת את כל החברים שלי..