16 תשובות
מי אמר שאתה צריך לעבור כביש?
שואל השאלה:
כל בת אפשרית שדיברתי איתה
אנונימי
כי זה מוזר ומטריד לצעוק את זה, אתה לא חייב לעבור מדרכה אם אתה לא רוצה, זה פשוט נחמד.
כדי להיות נחמד בשביל שהיא לא תפחד או תרגיש מאוימת
יש בנות שחיות בסרט וחושבות שבנים צריכים לעשות את זה
תשמע אני מבין אותך וזה באמת חרא שבגלל כמה זבלים בעולם הזה הגברים שלא עשו כלום צריכים לשנות את הדברים שלהם או שבנות יפחדו מאיתנו
כי בנות פוחדות שיאנסו אותן, אתה לא חייב לעבור אגב
שואל השאלה:
אם היא מפחדת או מאויימת שהיא תזוז
ומה מוזר או מטריד בזה?
אנונימי
מה לא מוזר בלצעוק "אני לא אנס"?
זה פשוט הזוי.
אתה לא רוצה לעבור אז אל תעבור, דיון מיותר.
היי אתה לא חייב פשוט אם אתה שם לב שאותה מישהי הולכת מהר/ היא לא בטלפון כי אולי נגמר לה הסוללה / מסתכלת אחורה ובקיצור מפוחדת
זה מנומס לעבור כביש או לחכות שנייה שהיא תתרחק ואז תמשיך
שואל השאלה:
אם היא חושבת שאני אנס מה מוזר להגיד לה שלא
אנונימי
אל תצעק ברחוב אני לא אנס זה מוזר..
שואל השאלה:
עדיף שיהיה מוזר ושלא יהיה פחד
אנונימי
מה בחיים לא שמעתי על זה , אולי אתה נראה כמו אנס?
שואל השאלה:
ככה זה עם כל הבנים
אנונימי
פעם איחרתי לאוטובוס ורצתי כמו פסיכי וקלטתי שמישהי מתחילה לרוץ לפני ספרינט ובהתחלה לא הבנתי למה היא גם אתה ואז קלטתי שהיא בורחת ממני אז אכלתי סרטים.. אני אומר עזוב אתה לא יכול לרצות את כולם זה לא אשמתי או אשמתך שיש אנשים רעים בעולם אל תעבור צד אם לא בא לך זה פשוט נחמד