5 תשובות
בערך
כןכן
חברה הכי טובה שלי
היינו חברות הכי טובות ביסודי (שנה שעברה) ואז הלכנו לבתי ספר אחרים וגם אם עכשיו אני לא אדבר איתה שנה (זה מה שקרה) ופתאום אפגוש אותה אז לא יהיה חסר על מה לדבר בוא נגיד ככה ואפילו לא יהיה לנו זמן לדבר על כל מה שאנחנו רוצות.
חברה הכי טובה שלי
היינו חברות הכי טובות ביסודי (שנה שעברה) ואז הלכנו לבתי ספר אחרים וגם אם עכשיו אני לא אדבר איתה שנה (זה מה שקרה) ופתאום אפגוש אותה אז לא יהיה חסר על מה לדבר בוא נגיד ככה ואפילו לא יהיה לנו זמן לדבר על כל מה שאנחנו רוצות.
לצערי כן
כןן יש לי ארבעה אנשים כאלו בחיים שלי
באותו הנושא: