2 תשובות
כן עדיין יש לך...
שואל השאלה:
פיוו תודה רבה!
נלחצתי עכשיו שאני לא אקבל את אייקה
פיוו תודה רבה!
נלחצתי עכשיו שאני לא אקבל את אייקה
אנונימית
באותו הנושא: