4 תשובות
בכללי שיש המשך לסיפור למשל אני יכתוב למישהו "בסדר..." אז זה בסדר אבל יש אבל
שואל השאלה:
זה מה שזה אשכרה אומר?
זה מה שזה אשכרה אומר?
אנונימי
שמע/י כל אחד כותב את זה מסיבה אחרת וזה גם תלוי מה הוא כתב
בעיקרון שיש לזה המשך שצריך לעלות עליו לבד ניראה לי
באותו הנושא: