9 תשובות
תנסי להיות את ולזרום
יא בת דודה שלי אמרה לי שהיא יוצאת לטיול ארבעה ימים באיזה תנועה של הנוער העובד והלומד וששנה הבאה היא תהיה מדריכה זאת את??
אנונימית
תבואי זורמת למפגשים ועם אנרגיות שיעירו אותך ויגרמו לך לדבר יותר עם אנשים
מניסיון ילדים בתנועות אמורים להיות חמודים וקל להתחבר אליהם, פשוט תדברי איתם תזרמי איתם תעשו צחוקים כזה ותנצלי את הארבע ימים האלה יותר להכיר אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בנוער העובד והלומד
אנונימית
אהאה
אנונימית
אין לך ממה להתבייש חיים פעם אחתת
ובקשר לשאלה- תזרמי ותדברי עם אנשים
אנונימית- יש הרבה ילדים בתנועות נוער, ויש הרבה תנועות נוער אז גם הרבה יהיו מדריכים שנה הבאה