9 תשובות
תפגשי איתו ותדברי איתו
תפגשי איתו במציאות, אולי אז הוא לא יסנן אותך ותגידי לו שזה מציק, אם הוא ממשיך אז לנתק איתו קשר, אין טעם להמשיך אם הוא לא עונה ומסנן
זה לא נשמע כמו זוגיות בריאה. הוא לא כתב לך כלום במשך שבועיים? אתם בכלל זוג? בני כמה אתם?
אנונימית
תסבירי לו שזה פוגע בך ושיפסיק לשים אותך על אש קטנה. מגיע לך קשר יותר רציני...
אולי קורה לו משהו
אז תנסי לשאול ולנסות שוב
אם את רואה שזה ממשיך ולא קרה כלום
אז וואלה אם אין כלכך שיח וקשר לא יודעת בשביל מה יש להמשיך את הקשר בלי קשר הזה
משהו עובר עליו זה בטוח , זה מרגיש שהוא מפחד להגיד לך משהו תנסי להוציא ממנו את האמת , אם זה ממשיך לא הייתי נשארת בקשר הזה . סורי אם אין בניכם תקשורת ואם את לא מדברת אז הוא לא יוזם שיחות יש פה בעיה רצינית.
שואל השאלה:
אנונימית הוא כתב משהו קטן אבל זהו זה מה שהוא כתב
אני ממש מרגישה שהוא מתעלם ממני
אנונימית
תעזבי אותו, הוא לא שווה את הדאגות והאכפתיות שלך
מה זה אם אני לא אכתוב לו שבועיים לא נדבר
אתם לא נפגשים??
אני במקומך מציעה לו פגישה, אין כמו לדבר ב4 עיניים
אם הוא מסנן גם את זה, תתפסי מרחק, שירדוף אחרייך בעצמו, ואם גם את זה הוא לא עושה- כנראה לא מעוניין אחותי