11 תשובות
נשבעת שכל פעם שיצא אייפון חדש הם שינו את השם של ההגרלה
אמאלה כמה זמן לא שמעתי עליהם
פעם פגשתי את רון את האמת שהוא היה נחמד
שואל השאלה:
אבל אתם שונאים את הפאקסושים?
שואל השאלה:
נכון, זה בושה לעולם.
טפי עליהם
האמת אני לא, לפי דעתי הם ערוץ מעולה
הם לא ערוץ מת או משהו?
כולם שונאים אותם זה בסדר
איכס לא מגיע להם שישאלו שאלה שקשורה אלהם
שואל השאלה:
זה שאלה רעה על הערוץ, לא מגיע להם שאלות טובות.