31 תשובות
לא נורא תעשו שלישייה
שואל השאלה:
שתוק ימעפעפן
אנונימי
מה למה שתגיד את זה מההתחלה, כל מקרה אין מה לעשות תגיד לה את זה ותקווה שהיא תסלח
וואו אחי לא אומרים דברים כאלה
יהיה לה קשה להוציא את זה מהראש
תקווה לטוב
תגיד אתה מטומטם?!
תבוא אלייה ותגיד לה "מאמי, אני הכי אוהב אותך בעולם, לא אכפת לי מאף אחת אחרת חוץ ממך"
ותחבק אותה ותתן לה אהבה ותחמיא לה
אנונימית
תקשיב תכלס הרסת את הזוגיות היא תזכור לך את זה לתמיד

בזוגיות הבאה כבר תדע מה לא לומר
אנונימי
שואל השאלה:
היא סלחה ואמרה שלא תיתן בגלל ריב קטן ומסכן לשנות את הרגשות שלה כלפי אמאלה אני אוהב אותה פשוט ולא יכול לתאר כמה אפילו לא מגיע לה מישהו כמוני...
אנונימי
שואל השאלה:
אין זוגיות הבאה זו או היא או אף אחת ^^
אנונימי
^בכול זוגיות זה ככה
אתה פשוט אומר את אותם המשפטים הקיטשיים שכולנו אומרים להן
אנונימי
חחחח כולם אומרים את זה וזה לרוב לא נכון^^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל באמת
אנונימי
כן כן
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא סתם מאוהב בה אצלה זה שונה היא מיוחדת ולא תהיה הבאה אני מבטיח לך
אנונימי
שואל השאלה:
באמת שאת הקודמת לא אהבתי ככה
אנונימי
תקשיב באמת שהיא חברה מדהימה ואני לא מבינה איך היא ככה הבליגה לך על זה, היא מושלמת ושלא תעז להגיד לה עוד פעם משהו כזה ולפגוע בה, שמעת אותי?!
אנונימית
כולנו הבטחנו הבטחות
גם אני הייתי בנקודה שלך ואמרתי בדיוק את אותם דברים
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני יודע אני לא הייתי סולח לעצמי^^
אנונימי
שואל השאלה:
אני בכלל לא רציתי חברה התכתבנו בטעות באמת שנינו לא רצינו ופשוט התחלתי להתאהב באופי שלה והיא בשלי והיופי היה פלוס^^
אנונימי
אם היא באמת הייתה חשובה לך היית נפרד ממנה, אני בהלם שהיא לא נפרדה ממך
אנונימית
שואל השאלה:
למה להיפרד ממנה אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת באמת אוהב אותה אבל עדיין נשאר לי רגשות לאקסית אבל אני מדחיק אותם לאט לאט עד שיעלמו
אנונימי
חח נדפקת. לא אומרים דברים כאלה בזוגיות. עדיף כבר שתחזור לאקסית.
אנונימי
שואל השאלה:
יאו לא באלי אני אוהב אותה
אנונימי
אם היא סלחה לך אז היא מלאכית ואל תפרד ממנה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא רוצה אבל אני מרגיש שממש אכזבתי אותה ואני לא יודע מה לעשות
אנונימי
תגיד לה שאתה לא ראוי להיות חבר שלה אחרי מה שאמרת... תאמין לי, היא תאהב אותך יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אני אנסה ^ היא אמרה לי פשוט לא להזכיר את זה ומה שהיה היה והכל בסדר אבל אני עדיין לא יודע מאוכזב מהטמטום שלי יאו אוף
אנונימי
וואו לא אומרים דברים כאלה בצחוק יש לבנות עצבים מזה שאומרים את זה והיא תזכור לך את זה תקשיב תתנצל על זה לא אומרים את זה. אבל אם אתה עדיין אוהב את האקסית שלך ולא התקדמת ממנה אז אל תמשיך להיות עם חברה שלך כי אם באמת אהבת אותה יותר מהאקסית לא היית אומר את זה. אבל אתה יכול להגיד לה שאתה אוהב אותך ולא אכפת לך מהאקסית שלך אבל הכול תלוי אם אתה אוהב אותה ולא את האקסית שלך כי אל תפגע בה אל תשחק ברגשות שלה..
תקשיב אני אתן לך עוד עצה את מי אתה רואה בעתיד שאתה תתקדם איתה למערכת יחסים הרבה יותר מתקדמת עם האקסית שלך? או עם חברה הנוכחית שלך? ככה תדע שאם בחרת באקסית אז אתה לא מוכן להיות עם חברה שלך ותיפרד עדיף כי מתי שהאקסית שלך תרצה אותך בחזרה זה יהרוס את חברה הנוכחית שלך והיא תיפגע ממך ותשנא אותך וכל בן אפשרי והיא לא תרצה זוגיות אף פעם. אבל אם בחרת בחברה שלך סימן שאתה אוהב אותך הרבה יותר מהאקסית שלך. אבל אם בכלל לא בחרת מבניהן אז אתה לא מוכן עדיין להמשיך הלאה לזוגיות.
שואל השאלה:
אני רוצה להיות עם חברה שלי בעתיד, לא רוצה כלום עם האקסית
אנונימי