5 תשובות
תלחצי על mute
שואל השאלה:
אני מדברת על זה שאני האדמין ואני רוצה ליצור וויס שיהיה בו מיוט אוטומטי
אני מדברת על זה שאני האדמין ואני רוצה ליצור וויס שיהיה בו מיוט אוטומטי
אנונימית
אה הבנתי. תכתבי את השאלה הזו ביוטיוב ואת תמצאי תשובה בקלות
יש לך בהגדרות צאנל שלא יוכלו לדבר תעשי את זה לפי רולים וזה יהיה לך הרבה יותר קל
פשוט תיכנסי להגדרות של אותו חדר וויס ואת הקטע של speak תוודאי שזה על איקס (משמע לבטל את זה)
ככה זה יתן למשתמשים שנכנסים לוויס מיוט אוטומטי מאחר ואין להם הרשאה לדבר
ככה זה יתן למשתמשים שנכנסים לוויס מיוט אוטומטי מאחר ואין להם הרשאה לדבר
באותו הנושא: