5 תשובות
וואי לדבר איתן על זה דחוף
איכ הן מגעילות תתרחקי מהן
למה ישר להתרחק? אי אפשר לפתור דברים?
מבינה אותך, הייתי פעם בסיטואציה כזאת
^^ לא אמרתי שאי אפשר.
אבל רוב הסיכויים שזה ייקרה שוב ובכל זאת הן חברות מגעילות אז למה להשאר חברות שלהן?
אבל רוב הסיכויים שזה ייקרה שוב ובכל זאת הן חברות מגעילות אז למה להשאר חברות שלהן?
באותו הנושא: