4 תשובות
הכל טוב זה קורה לכולם,
גם הזיהום וגם הקטע שהנזם נופל.
תקפידי לחטא עם מי מלח לפחות פעם ביום, אם יש לך משחה שמחטאת (סינטומיצין זה אנטיביוטי ומעולה) זה גם עוזר.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
הפירסר אמר לחטאות 3 פעמים ביום
אז זה מה שעשיתי עד עכשיו
יש לי בפנטן משהו כזה?
אנונימית
^כן זה גם אחלה
אל תדאגי הכלב שלי אחרי שלושה ימים שעשיתי את הנזם העיף לי אותו לגמרי מהמקום ויום אחרי הלכתי להחזיר אותו ופשוט תמשיכי לחטא שלוש פעמים ביום ממליצה מיי מלח שאת מכינה ואם כואב לך את יכולה לשים משחת עיניים זה עוזר וגם מעביר אם יש אינפקציה :))