7 תשובות
"בלי סימנים של הבעלים"
ממתי כותבים את השם שלך על שטר? חחח
מותר "מצא מעות מפוזרים הרי הם שלו" על פי המשנה
תקשיבי דבר ראשון תקחי אותו עכשיו. תנסי לחפש באינטרנט. אם לא רשום ואת מרגישה עם זה רע תתרמי לבית כנסת או לנזקקים
שימי בכיס בכיס ואל תחשבי על זה, תהני.
מותר לך לקחת את זה כי אין על זה סימנים
happyland
אם זה במקום מסוים או בערימה מסודרת או כל דבר בסגנון זה נחשב סימן
מותר. אפילו כם משיהו כתב שם את השם שלו. מי אמר שהוא לא הוציא את השטר הזה, ונפל מאותו אחד שקיבל אותו?