11 תשובות
תעזבי הוא לא שווה את זה
להתגבר, אם הוא טיפוס ילדותי שחוסם בווצאפ במקום להתמודד כמו גבר, את לא צריכה אותו אפילו בתור קראש
^^^מה אז ריב אחד ומוותרים? חכי כמה שעות שירגע קצת ותבקשי סליחה
לשכוח ממנו.
הוא לא שווה אותך, את העצבים שלך ואהבה שלך 3>
הוא לא שווה אותך, את העצבים שלך ואהבה שלך 3>
להשלים איתו
תשלימי איתו
מי שאמר שהיא תשכח ממנו וכדומה זה בין הדברים הכי דפוקים שאי פעם שמעתי
מי שאמר שהיא תשכח ממנו וכדומה זה בין הדברים הכי דפוקים שאי פעם שמעתי
את תביני שכשכל שיותר אכפת לך ממנו ככה את מנסה יותר מידי ובסוף הכל מתחרבן
לפי דעתי תנסי להיות יותר עצמך עם הקראשים שלך וזה יעבוד מעולה לא יודעת להסביר זה מה שאני אומרת לעצמי בדרך כלל
לפי דעתי תנסי להיות יותר עצמך עם הקראשים שלך וזה יעבוד מעולה לא יודעת להסביר זה מה שאני אומרת לעצמי בדרך כלל
שואל השאלה:
יש מישהו שיכול לבוא לפרטי ואני אספר לו את כל הסיפור?
יש מישהו שיכול לבוא לפרטי ואני אספר לו את כל הסיפור?
סבבה יש לי זמן
שואל השאלה:
אני אשמח שמי שתדבר אותי על זה תיהיה בת❤ אבל תודה
אני אשמח שמי שתדבר אותי על זה תיהיה בת❤ אבל תודה
אוקיי
באותו הנושא: