6 תשובות
יותר
אני אוכלת רגיל לרוב.
אין לי ממש כזה "שמחה" "עצב" את יודעת כאילו
מעבר לזה, אכילה לא חלק מהרגשות שלי
אין לי ממש כזה "שמחה" "עצב" את יודעת כאילו
מעבר לזה, אכילה לא חלק מהרגשות שלי
יותר, כשאני כועסת אני אוכלת פחות אבל.
פחות
יותר
כשאני עצוב אני מאבד תיאבון
באותו הנושא: