6 תשובות
אני אוכלת רגיל לרוב.

אין לי ממש כזה "שמחה" "עצב" את יודעת כאילו

מעבר לזה, אכילה לא חלק מהרגשות שלי
יותר, כשאני כועסת אני אוכלת פחות אבל.
יותר
כשאני עצוב אני מאבד תיאבון