5 תשובות
תנסי לדבר איתו על זה ואם זה לא עובד אז אין טעם להישאר עם בן אדם כזה.
דברי איתו על זה ואם הוא לא משנה תעזבי אותו❤
אנונימית
תעזבי אותו!!! אין פה שאלה בכלל למה שיתייחס אלייך ככה!! מגיע לך הרבה יותר וחוץ מזה אם הוא היה אוהב אותך באמת מכל ליבו לא היה מתנהג אלייך ככה
תדברי איתו על זה
דברי איתו
באותו הנושא: