5 תשובות
טוסט וירקות זה טוב ממש זה בסדר רק תבדקי שיש להם טוסטר
כן להכין טוסט זה ממש בסדר
להכין חביתה זה ממש קל,אבל אם בכל זאת את רוצה משהו בלי גז גם טוסט זה מעולה.תחתכי להם עם זה אולי קצת סלט עם זה(מלפפון עגבנייה לא משהו רציני) וזהו זה סבבה לגמרי
טוסט וירקות זה רעיון מצויין, אם יש להם טוסטר.
אם אין להם את יכולה גם לשים להם סתם איזה ממרח..
בהצלחה!
אם אין להם את יכולה גם לשים להם סתם איזה ממרח..
בהצלחה!
תכיני מקושקשת
קחי 2 ביצים ותשקשקי אותם בצלחת, שימי תבלינים (פפריקה מלח פלפל) ותשפכי למחבת עם שמן, תערבבי עד יוצא מקושקשת
זה לא מסובך
קחי 2 ביצים ותשקשקי אותם בצלחת, שימי תבלינים (פפריקה מלח פלפל) ותשפכי למחבת עם שמן, תערבבי עד יוצא מקושקשת
זה לא מסובך
באותו הנושא: