6 תשובות
יש מדוזות ברוב הארץ, לא יודעת אם בחיפה
כן יש מלא מדוזות
בין המצרים זה תקופה שאסור להכנס לים
זו תקופה שיש עכשיו בכל הארץ המון מדוזות
תשארו*^^
בכללי עכשיו בין המצרים
אל תסכנו את עצמכם תשאלו מחוץ למים יש לכם המון זמן בשאר השנה להיכנס סבלנות