6 תשובות
יש מדוזות ברוב הארץ, לא יודעת אם בחיפה
כן יש מלא מדוזות
בין המצרים זה תקופה שאסור להכנס לים
זו תקופה שיש עכשיו בכל הארץ המון מדוזות
תשארו*^^
בכללי עכשיו בין המצרים
אל תסכנו את עצמכם תשאלו מחוץ למים יש לכם המון זמן בשאר השנה להיכנס סבלנות
אל תסכנו את עצמכם תשאלו מחוץ למים יש לכם המון זמן בשאר השנה להיכנס סבלנות
באותו הנושא: