7 תשובות
שואל השאלה:
זה סרט טוב לדעתכם?
כמה מתוך 10?
העלילה של הסרט מתרחשת אחרי מלחמת האזרחים, כשכל הנוקמים האחרים בכלא, אז אתה יכול לצפות בסרט הזה שוב כדי לרענן את זכרונך.

אני חשבתי שהוא די טוב, בערך 7/10.
FML
חשוב לראות את הסרטים של קפטן אמריקה (במיוחד 2+3) ואת הסרטים של הנוקמים
ואיירון מן 2 בשביל להבין פאנץ' מסויים בסרט
שואל השאלה:
צפיתי בכולם...
אבל זכור לי שיש לה תפקיד חשוב יותר בקפטן אמריקה חייל החורף.
לא
רוץ לראות האלמנה השחורה
פשוט תראה את כל בנוקמים