3 תשובות
תשתמשי בכתפיים שלך כשאת מרימה דברים ולא רק ביד שלך ואם יש לך צלחות לקחת תקחי אותן בלי מגש. צלחות של שולחן שלם יכולות לשבור מגש של מסעדה מרוב משקל, אומר לך מניסיון. ובקשר למשקאות, אם זה קנקן תקחי אותו ביד, אם זה כוסות תקחי עם מגש ותרימי עם הכתף כמו שהסברתי קודם.
4AM
להתאמן בבית
ולסדר את המגש בצורה אסטרטגית יותר ככה שאם נופל השתייה פחות סיכוי שזה יפול על לקוח
אין ממש שיטה , תלכי בזהירות אל תמהרי