4 תשובות
זו הכללה,
אינני בטוח שזה נכון.
אצל אנשים מאמינים
יש יותר משמעות בחיים,
משמעות נותנת טעם לחיים
זה בגלל שאלוהים נותן הרבה דברים כמו תקווה ובואו נודה באמת חיים הרבה יותר קלים ופשוטים. ובקשר ללהטבים הם יותר דיכאוניים בגלל שקשה להם, לא מקבלים אותם, הומופוביה ועוד..
אנונימי
זה לא נכון, אני לא יותר מאושרת משמאלנית או להטבית.
זה הכל תלוי בבן אדם.
אין להם אמונה או תקווה במשהו כמו שיש למי שההפך..