8 תשובות
לא חובה ולא משהו שפוסלים עליו לדעתי
זה חובה מגע נשיקות סקס זה חלק חשוב במערכת יחסים ונכון זה לא הרוב אבל בלי זה זוגיות זה לא בדיוק זוגיות אז כדאי שתסדו את זה זה הזוגיות שלכם ועם צריך לתקן ולעבוד על זה זה מה שעושים
להתנשק זה לא משהו שעושים כחובה זה הבעת חיבה לבן זוג שלך. אם את פחות נהנת מלהתנשק איתו תגידי לו את זה ותשפרו את זה ביחד במקום להיות במצב מביך של נשיקה גרועה
אנונימית
יכול להיות שעם הזמן הוא ישתפר אל תעשי כלום בינתיים
להסביר לו מה את אוהבת בנשיקה ומה פחות :-)
ניסיתם לשכב במקום?
קודם כל יש כאלה שפחות נהנים מנשיקות ולכן לא מתנשקים כמעט, גם זוגות נשואים. זה בסדר
אבל בגלל שאתם כן רוצים להתנשק אולי לנסות ללמוד ביחד, בעדינות כמובן שלא יפגע תגידי לו שאת רוצה לנסות דברים חדשים, תגידי לו תרפה את השפתיים, תעשה פחות לשון וכו' תנסו לשפר. תקחי את השליטה על הנשיקה ותנסו ביחד להגיע לנשיקה יותר טובה
אבל בגלל שאתם כן רוצים להתנשק אולי לנסות ללמוד ביחד, בעדינות כמובן שלא יפגע תגידי לו שאת רוצה לנסות דברים חדשים, תגידי לו תרפה את השפתיים, תעשה פחות לשון וכו' תנסו לשפר. תקחי את השליטה על הנשיקה ותנסו ביחד להגיע לנשיקה יותר טובה
אנונימית
אם אתם הנשיקה הראשונה אחד של השניה,איך את יודעת שהוא מנשק גרוע?
את יכולה גם בעדינות להגיד לו איך את רוצה שהוא ינשק אותך,תדריכי אותו מה את אוהבת.
את יכולה גם בעדינות להגיד לו איך את רוצה שהוא ינשק אותך,תדריכי אותו מה את אוהבת.
באותו הנושא: