8 תשובות
אתה זבל
שלום , אני הדוקטור מעונה 6 ואני מאוד
חושני ויפה , אם אתם חושבים אחרת
לכו לטיפול (אצלי כמובן)
חושני ויפה , אם אתם חושבים אחרת
לכו לטיפול (אצלי כמובן)
כנראה המזגן לא יכול לרדת יותר מזה
לי יש מזגן מ25-36
לי יש מזגן מ25-36
בדקת שזה על צלזיוס ולא על פרנהיט?
שואל השאלה:
כן על צלזיוס, ובעבר הוא ירד מ27 ועכשיו כשאני מוריד הוא קופץ חזרה
כן על צלזיוס, ובעבר הוא ירד מ27 ועכשיו כשאני מוריד הוא קופץ חזרה
אולי הבטריות נדפקו או שאת צריכה לסדר את זה בהגדרות של השלט .. לדעתי הבטריות נדפקו
שואל השאלה:
לא זה 100 אחוז קירור
לא זה 100 אחוז קירור
אולי זה במוד של חימום?