3 תשובות
יש גם אפליקציה
אין אפליקציה
פעם הייתה מחקו אותה
פעם הייתה מחקו אותה
שואל השאלה:
איך קוראים לאפליקציה? זה הפז"מ הזה?
איך קוראים לאפליקציה? זה הפז"מ הזה?
אנונימית
באותו הנושא: