2 תשובות
הייתי
העניין בפנימיה זה שמאוד קל להיגרר ויש שם ילדים מרקעים שונים.
פשוט תשארי נאמנה לעצמך ואל תעשי מה שיגרום לך להיפגע (למשל לעשן אם את לא)
הכל שם מועצם מבחינה חברתית והטיפ היחיד שאני מתעקשת לתת לכולם בהקשר הזה הוא לא להיגרר אחרי העדר.
העניין בפנימיה זה שמאוד קל להיגרר ויש שם ילדים מרקעים שונים.
פשוט תשארי נאמנה לעצמך ואל תעשי מה שיגרום לך להיפגע (למשל לעשן אם את לא)
הכל שם מועצם מבחינה חברתית והטיפ היחיד שאני מתעקשת לתת לכולם בהקשר הזה הוא לא להיגרר אחרי העדר.
אני בפנימייה ואין לי ממש רעיונות לטיפים אם את רוצה לשאול משהו מוזמנת לשאול (:
באותו הנושא: