11 תשובות
ממש כן
לדעתי כן
נראלי שכן
כן ,בגיל 14 אני חושבת שזה עוד סבבה
לא סוף העולם, לא מוקדם מידי, אחרי הכל שום דבר לא קרה מזה, אבל כן זה מחשב מוקדם
לא חושבת
כן, אבל אין לנו מה כל כך לומר
כן. ךגמרי. לאן יש למהר?
חח כולם כאן אומרים כן אבל גיל 13 זה כיתה ח, זה הכי הגיל לנשיקה ראשונה
אנונימית
נע שלי היה בגיל 11 זה באמת מוקדם (אני בת 18 חבריה)
קשה לי להגיד שזה היה באמת נשיקה אבל כן
קיצר
זה לא מוקדם כל עוד את מרגישה מוכנה
(לא אומרת שהייתי מוכנה בגיל 11 פשוט יצא ככה שטויות של אמת וחובה)
אנונימית