6 תשובות
שואל השאלה:
פליז תעזרו!! אני לא מבינה בזה כלום אני אפילו לא מכירה שום תפקידים מהצבא
פליז תעזרו!! אני לא מבינה בזה כלום אני אפילו לא מכירה שום תפקידים מהצבא
חחח מה את נלחצת, הכל טוב.
יש לך זמן להתמיין, להציע בקשות וכולי.
תסתכלי תפקיד תפקיד ואת הנתונים שלו ולפי זה תביני.
אם יש לך שאלה כלשהי יש את פורום צבא וביטחון בfxp שמיועד בדיוק לאנשים עם שאלות כאלו
יש לך זמן להתמיין, להציע בקשות וכולי.
תסתכלי תפקיד תפקיד ואת הנתונים שלו ולפי זה תביני.
אם יש לך שאלה כלשהי יש את פורום צבא וביטחון בfxp שמיועד בדיוק לאנשים עם שאלות כאלו
קישורים מצורפים:
יש פה תפקידים שיתאימו מאוד לדפ"ר הגבוה שלך
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^^תודה
אבל מה עוזר דפר גבוה אם יש פרופיל נמוך לא? הסתכלתי כבר באתר של הצבא על תפקידים מקודם אבל שאלתי בסטיפס כי פשוט אין לי כוח לחפש בתפקידים אצלהם יש ככ הרבה וכל התפקידים מסודרים מבולגן כזה ואני לא מבינה כלום
^^תודה
אבל מה עוזר דפר גבוה אם יש פרופיל נמוך לא? הסתכלתי כבר באתר של הצבא על תפקידים מקודם אבל שאלתי בסטיפס כי פשוט אין לי כוח לחפש בתפקידים אצלהם יש ככ הרבה וכל התפקידים מסודרים מבולגן כזה ואני לא מבינה כלום
חחח יש תפקידים שדורשים את הפרופיל המינימלי שזה פרופיל 25 אבל דורשים אנשים עם דפ"ר של לפחות 60 ו70.
מבינה?
תחשבי איפה את יכולה להועיל ואיפה את רוצה להיות בצבא. את רוצה מודיעין? את רוצה דברים שיותר מתבססים על טכנולוגיה וסייבר?
בין היתר גם ימיינו אותך לתפקידים שאת בכלל לא ביקשת להתמיין אליהם בעקבות הדפר הגבוה שלך והפרופיל הנמוך אבל תמיד עדיף שאת תהיי זאת שמחפשת את התפקידים ושזה לא יהיה הצבא שיוזם.
מבינה?
תחשבי איפה את יכולה להועיל ואיפה את רוצה להיות בצבא. את רוצה מודיעין? את רוצה דברים שיותר מתבססים על טכנולוגיה וסייבר?
בין היתר גם ימיינו אותך לתפקידים שאת בכלל לא ביקשת להתמיין אליהם בעקבות הדפר הגבוה שלך והפרופיל הנמוך אבל תמיד עדיף שאת תהיי זאת שמחפשת את התפקידים ושזה לא יהיה הצבא שיוזם.
קישורים מצורפים:
הכל טוב פרופיל 45 בסה''כ מגביל אותך לתפקידים עורפיים ולא פיזיים. את עדיין יכולה את רוב התפקידים (כולל מודיעין ומשקית תש וכאלה)
באותו הנושא: