8 תשובות
כן ברור שזה בסדר
כן
כן בטח
אין חיוב להביא טיפ לשליחים זה רק כאילו לפנק אותם כזה , זה מן צופר
אין חיוב להביא טיפ לשליחים זה רק כאילו לפנק אותם כזה , זה מן צופר
דמי משלוח, פחות נהוג לתת כשיש דמי שילוח
כן
כן בטח
כע
לא יעצרו אותך אבל תחשוב שבנאדם נסע למסעדה ומשם אלייך הביתה רק כדי לתת לך אוכל לא תפרגן?
באותו הנושא: