34 תשובות
אנשים שתומכים בביבי
נראה לי תמוכי ביבי
אנשים שתומכים בביבי
לא רע
שואל השאלה:
ותומכיו של יאיר לפיד הם לפידיסטים?
שואל השאלה:
אז למה דווקא לנתניהו לועגים, וליאיר לפיד שאפילו תעודת בגרות אין לו, לא?
לא כל מי שתומך בביבי הוא ביביסט מדברים על כאלה שאומרים כל הזמן רק ביבי גם כשנותנים להם סיבות טובות חמה הוא לא טוב למדינה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת "סיבות טובות"?
למה הוא לא העביר תקציב כל כך הרבה זמן?
בגלל שזה לא טוב לו
שואל השאלה:
היה תקציב המשכי לשנת 2021. כן חשוב לציין שמי שהפרה ראשונה את ההסכם הקואליציוני הייתה כחול לבן. כשהפרה את סעיף ד'3 של ההסכם, שקובע שעליה להקים ועדה למינוי בכירים.
ביביסטים הם אלו שתומכים בביבי לא משנה מה.
אתה יכול להביא לו מיליון סיבות למה ביבי לא טוב לנו אבל בלי אפילו לספק סיבה למה הוא יגיד 'רק ביבי'

ולא זה לא טוב
שואל השאלה:
ואת רואה את זה גם בצד השני?
נניח בנטיסטים? לפידיסטים? מיכאליסטים?
לא רואה את זה בדיוק השני.
הכינוי היחיד שאני רואה זה ביביסטים
תקציב המשכי זה מאוד גרוע כי אי אפשר לשנות כלום.
מה קשור זה שכחול לבן הפרה את ההסכם ראשונה? זה עדיין הרס הרבה דברים זה שיש רק תקציב המשכי
אין את הכינוי הזה בצד השני כי אין כמעט אנשים שתומכים באנשים האלה לא משנה מה
שואל השאלה:
זאת אומרת שאם תביאי למצביע של יאיר לפיד "מיליון סיבות למה יאיר לא טוב לנו" הוא לא ישר יצדד בלפיד?

אני לא חושב שזה נכון. מאיפה התחילה הקריאה "רק לא ביבי"?
שואל השאלה:
אם היא הפרה את ההסכם ראשונה, איך היא יכולה לצפות מהצד השני לקיים אותו?
זה מאוד גרוע שאין ועדה למינוי בכירים שהייתה אמורה לקום על ידי כחול לבן.
כחול הייתה מאוד לא בסדר אבל הליכוד לא הרס רק לכחול לבן הוא הרס לכל מדינה
שואל השאלה:
במה הוא הרס לכל המדינה?
אולי הוא בעצם הבין שהשותפה שלו מקיימת ממשלה בתוך ממשלה, ולכן הגן על המדינה בכך שפירק אותה?
הוא גרם חזה שדברים שצריך לשנות לא שונו
משרדים שהיו צריך עוד תקציב לא קיבלו ולהפך
שואל השאלה:
בני גנץ אכן גרם לזה. את צריכה לזכור שכחול לבן היא שהפרה את ההסכם. לא נתניהו והליכוד.
אני לא מבינה מספיק בנושא הזה אז אין לי מה להתווכח אבל עוד דוגמא
כל מה שהוא נותן לחרדים רק בשביל שהם ימשיכו להיות איתו
שואל השאלה:
וכשנפתלי בנט נתן יותר מ 50 מיליארד למנסור עבאס, זה בסדר?

נתניהו נתן לכל היותר מיליארד. כלומר הערבים קיבלו מבנט פי חמישים (!) ממה שהחרדים קיבלו מנתניהו. אי אפשר להשוות.
הערבים באמת צריכים את זה
הם שנים לא קיבלו תקציב אז כן עכשיו הם צריכים יותר כדי לשקם דברים
שואל השאלה:
בדיוק באותה מידה שהחרדים צריכים, אולי אפילו יותר.
אבל את לא יכולה לטעון שנתניהו הוא היחיד שנותן דברים בתמורה לתמיכה קואליציונית.
שואל השאלה:
אהבתי את תשובתך. כמה חבל שנגמרו לי הפרחים לחלק, אתה הכי ראוי לאחד.
החרדים מקבלים כסף על זה שהם יושבים ולומדים תורה אם ערבי ילמד באוניברסיטה אף אחד לא ישלם לו
שואל השאלה:
ערבי יבנה ישוב בלתי חוקי בנגב ויגנוב נשק מצה"ל?
- מנסור עבאס ונפתלי בנט יסדירו את הפשיעה שלו.
לדעתי אין צורך להשוות בין חרדים לערבים.
מדובר פה על שתי קהילות שעובדתית בקושי תורמות לכלכלה או לפחות לא מספיק כדי לממן את הילדים במדינה.
המצב הוא שבישראל, לעומת מדינות אחרות, הילודה הולכת וגדלה ואין מספיק משאבים לספק לילדים שנולדים את כל מה שהם צריכים.
בקצרה- יש יותר מידיי ילדים ואין איך לממן אותם.
ולכן, במקום להשוות מי מהצדדים עושה מה צריך לפעול לכך שהתקציבים במדינה ילכו למקומות מסויימים כדי להבטיח שהבעיה הזו תפסק.

לדעתי צריך להפסיק לממן משפחות אשר לא עובדים בהן כדי להרוויח כסף.
למשל, להקטין את התקציב של משפחות חרדיות אשר הגבר אינו עובד כלל.
שואל השאלה:
כלומר, העובדה שנפתלי בנט נתן 53 מיליארד שקלים מכספי משלם המיסים ליישובים בלתי חוקיים בנגב היא פסולה בעינייך?
כי את זה לא הבנתי.
אנשים כמוני שתומכים בביבי וזה מצוין להיות חלק מאיתנו
אנשים שתומכים בפולחן אישיות
לדעתי זה לא טוב לתמוך בפולחן אישיות
שואל השאלה:
זאת ההגדרה של 'ביביסטים"? אנשים שתומכים בפולחן אישיות?

אם כך, גם מעריציו של בגין היו "ביביסטים"?
זאת לא ההגדה של ביביסטים