3 תשובות
שואל השאלה:
אוקי מה זה אומר??
אנונימית
זה אם זה כשר
תרומות ומעשרות*
כל תבואה שאדם מגדל בארץ ישראל חייבת בתרומות ומעשרות כלומר צריך להפריש אחוז מסויים מהתבואה. תקרא על זה באינטרנט זה די מסובך הקטע ההלכתי בדיוק אבל בגדול זה שמפרישים אחוז מסויים (בערך 12 אחוז) בדרך מסוימת ורק אז אפשר לאכול מהתבואה. לפני זה - זה נקרא 'טבל' ואסור לאכול את זה