3 תשובות
כן, אין אפשרות להישאר עם מדי בנים וחיר, אין זכאות.
שואל השאלה:
למה? הרי קיבלתי אותם בבקום
למה? הרי קיבלתי אותם בבקום
אנונימית
את עוברת ליומיות, כל עוד את לא ביחידה לוחמת/גדוד את לא זכאית
באותו הנושא: