5 תשובות
וואו איזה עצוב
אנונימי
זה האלכוהול מה אפשר לעשות
מביך.. טוב מה אפשר לעשות... לא הייתי פוגש את אותם אנשים במשך הזמן הקרוב
אנונימי
תגידי להם שזה האלכוהול
אף אחד לא יזכור