7 תשובות
שאחד להטב והשני להטב
אנונימי
שואל השאלה:
^ אתה מביך בסטי
^ אתה מביך בסטי
אין הבדל.
תודה גם אתה נשמה
אנונימי
ג'נדרקוויר זה סוג של מושג מטריה שכולל בתוכו א בינארי ג'נדרפלויד ועוד כמה דברים
אין ממש הבדל. שניהם מושגי מטרייה שמתארים בן אדם שלא מזדהה לגמרי כגבר או אישה
^ואם אני ג'נדרפלויד?
באותו הנושא: