5 תשובות
ראיתי את העונה הראשונה לא ככ אהבתי לא הבנתי מה כל ההייפ מסביב
7 מיליארד אנשים
מחזק, הרגו את הסדרה^
היא סדרה מעולה אבל זה שעכשיו היא אוברייטד קצת באסה, יותר אהבתי לראות אותה פעם כשצפו בה פחות
S0M
אני, סדרה כל כך אוברייטד
כבר חמש שנים
S0M