5 תשובות
ראיתי את העונה הראשונה לא ככ אהבתי לא הבנתי מה כל ההייפ מסביב
7 מיליארד אנשים
מחזק, הרגו את הסדרה^
היא סדרה מעולה אבל זה שעכשיו היא אוברייטד קצת באסה, יותר אהבתי לראות אותה פעם כשצפו בה פחות
היא סדרה מעולה אבל זה שעכשיו היא אוברייטד קצת באסה, יותר אהבתי לראות אותה פעם כשצפו בה פחות
אני, סדרה כל כך אוברייטד
כבר חמש שנים