11 תשובות
לא, אני שומרת לעצמי
לא, שומרת לעצמי :/
כן, או לחברה או למשפחה
לא חח
לא
לא...
תלוי כמה קשה.
אם קשה מאוד מאוד אז כנראה שאני לא אפנה לאף אחד.
אם קשה מאוד מאוד אז כנראה שאני לא אפנה לאף אחד.
תלוי בסיטואציה
הרבה פעמים רק לחבר אחד או שניים אפילו שיש לי הרבה יותר לסמוך עליהם פשוט אני חייבת לפחות אחד לשתף אבל רוב הזמן אני גם שומרת לעצמי
הרבה פעמים רק לחבר אחד או שניים אפילו שיש לי הרבה יותר לסמוך עליהם פשוט אני חייבת לפחות אחד לשתף אבל רוב הזמן אני גם שומרת לעצמי
שואל השאלה:
אני תמיד פה בשבילכם אם אתם רוצים לפרוק ❤
ואפשר לשאול למה?
אני תמיד פה בשבילכם אם אתם רוצים לפרוק ❤
ואפשר לשאול למה?
לרוב כן
לפעמים פשוט יש דברים שעדיף לשמור לעצמך...
לפעמים פשוט יש דברים שעדיף לשמור לעצמך...
באותו הנושא: