6 תשובות
a70
שואל השאלה:
וואו כל אחד כתב משהו אחר חח❤
וואו כל אחד כתב משהו אחר חח❤
אנונימית
וואיו פי 20 לייט טוב רצחחח ממליצה לך/ה עם את/ה רוצה אני יגיד לך בפרטי למה אני ממחיצה עליו
a51 של סמסונג
שיומי 11
רדמי
באותו הנושא: