13 תשובות
שואל השאלה:
הנה שלי-
דוד שלי קנה איתי פדים לא יודעת אם זה פדיחה אבל זה היה מביך ברמות
אנונימית
בפעם הראשונה שקיבלתי מחזור הייתי בבית של אבא והיה לי דם על המיטה אז אמרתי לו שנחתכתי אבל היה יותר מדי דם אז הוא לא האמין לי
אח שלי הקטן לא דופק בדלת
קיצר הוא נכנס באמצע שהתפנתי ראה את הפד ואמר וואו מה זה הפלסטר הענקי הזה (הוא היה בן 5)
אנונימית
כןן
אנונימי
שמתי בשרוול של הגקט את הפד , ושחכתי , והורדתי את הגקט בכיתה , והפד נפל על הכיסא , וישר הרמתי את זה מהר, לא נראה לי מישהו ראה אבל זה היה מלחיץ
הייתי אצל דודה שלי והיא פשוט בן אדם נקי בטירוף וחשבתי לה על הספה חשאני קמה אני קולטת כתם דם על כל הספה ולא שמתי לב עד שדודה שלי כזה ''מה לעזאזל '' ברחתי מישם היה כל כך מביך
כן אמאלה ישנתי אצל חברה שהיא לא הכי קרובה ובבוקר קמנו וכל המיטה שלה הייתה דם והכלב שלה ליקק את זה
כן...
יש לי מלאא
אז ככה, זה הכי מביך
הייתי עם אמא שלי בקניון, היא רצתה להכנס לאיזה חנות ולא היה לי כוח אז אמרתי לה שאני מחכה לה בחוץ על כורסאות כאלה מעור.
היא נכנסה וזה ואני חיכיתי לה, אחרי איזה רבע שעה שהיא שם כבר התעצבנתי וקמתי לחפש אותה.
אני קמה ופתאום אני שומעת צחוק מאחורי, אני מסתובבת ורואה שלוש או ארבע נערים שצוחקים את חייהם, לא הבנתי למה אבל אז אני מביטה למטה ונחשו מה?
הכל דם -_-
הם צחקו את חייהם ואחד מהם גם הצביע עליי, אנשים הסתכלו והיה מביך בטירוף, כל החצאית שלי הייתה מלאה בדם.
כן כן מביך-_-
^אלוהים רק בנים מסוגלים לצחוק על דבר כזה
אנונימית
^כן... תקשיבי זה היה נורא....
^אמאלה הבנים בסיפור שלך הם אלה שמביכים
באמת שכן הם יצאו מה זה חרא
בחורה בחיים לא הייתה צוחקת עלייך אלא עוזרת לך (ואולי גם בנים בודדים)
אנונימית