5 תשובות
תלכי למיטה ופשוט תהיי בטלפון ואל תתאמצי יותר מדי :)
או שרק תעצמי עיניים ותדמייני דברים
גם טוב
גם טוב
גם אני ככה
את עייפה אל תחפשי היגיון
כן זה הגיוני, כנראה יותר עייפות נפשית
באותו הנושא: