8 תשובות
שואל השאלה:
למה אני צריכה זוגיות? מה זאת השאלה הטיפשית הזאת? כשאת בזוגיות את עם בן אדם שאוהב אותך ומקבל אותך ואכפת לו ממך ואתם יוצאים ביחד ונהנים ביחד. מה זה למה ??
אנונימית
שואל השאלה:
כן ניסיתי אתרי הכרויות כולם שם רושמים אותו דבר וגם רובם לא רציניים
אנונימית
את בת 18, בעתיד יהיו בחורים יותר רציניים.
אני מניח שזה תלוי בגיל, אני בן 21 ודווקא כן מחפש קשר רציני, בכל מקרה אולי כדאי לך לנסות לצאות עם בחורים גדולים ממך.
שואל השאלה:
אני יוצאת רק עם גדולים ממני ^
אנונימית
תראי, גם בגיל שלי רוב האנשים שאני מכיר לא מוכנים לקשר רציני ו/או לא יודעים מה הם רוצים. אני מניח שזה גם שלב כזה בחיים.
מה אגיד לך החיים קשים אבל אל תתיאשי לעולם
מזדהה איתך, אני באותה סירה כמוך. בזמן האחרון כולם "בדיוק יצאו מקשר"/"לא רואים את עצמם מתחייבים"/"צעירים מדי למחוייבות" או בקיצור כל מיני קלישאות שהאמת מאחוריהן זה שרק סקס מעניין אותם ובאמת מבאס לצאת עם מישהו שחשבת שהוא חמוד ויכול לצאת משהו ולגלות שהוא בא רק בשביל לקבל סקס.
אבל יחד עם זאת יש הרבה זוגות גם בגילאים שלנו, מה שאומר שכן עדיין יש צעירים שרוצים זוגיות. איפה הכרת את הבחורים שיצאת איתם? אם מדובר במועדון/אינסטגרם/אפליקציה זה דיי הגיוני שזה מה שקרה כי מניסיון במקומות האלו אנשים רק מחפשים סקס. תנסי להכיר בחורים במסגרות משותפות, דרך חברים, במקומות של אנשים איכותיים כגון התנדבות, סדנאות כתיבה/אמנות, קבוצת ספורט מקצועית, וכו'
בהצלחה ושתדעי שאת לא לבד ומלא מרגישות כמונו!!
אנונימית