7 תשובות
אולי זה באמת נכון אבל הגיוני זה לא נראה לי, הרי דובאי ידועה בעושרה הרב אז אני לא מבין איך אנחנו עוקפים אותה, ואם כבר עוקפים אותה אז היית רואה פה כל מכונית שנייה למבורגיני
שואל השאלה:
זה לפי תוצר אישי
זה לפי תוצר אישי
אנונימית
תחשבו שבדובאי נניח אין מיסים ואצלנו יש מיסים..
תמ"ג לא מודד עושר של אנשים כפי שאת חושבת
הגיוני, בישראל התוצר האישי טוב
זה לא נכון, הם לקחו את התוצר הנומינלי בעוד שמה שמודד עושר הוא התוצר הריאלי שמחושב לפי כוח קנייה (ppp). אם ניקח את מדינות אסיה לפי החישוב הזה נראה שישראל במקום ה15.
^^ איחוד האימירויות בחצי האי ערב במזרח התיכון ובאסיה וקטאר ממש קרובה לשם
באותו הנושא: